<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
	>

<channel>
	<title>zayıflama, hızlı zayıflama, zayıflama için diyet ve egzersizler &#187; Berrin  Yiğit</title>
	<atom:link href="http://www.hizli-zayiflama.com/t/berrin-yigit/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.hizli-zayiflama.com</link>
	<description>Hızlı ve sağlıklı zayıflama önerileri, kilo verme yöntemleri diyet ve egzersizler.</description>
	<lastBuildDate>Wed, 30 Nov 2011 15:33:42 +0000</lastBuildDate>
	<language>en</language>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.3.1</generator>
		<item>
		<title>Bayanlara çok özel gıdalar</title>
		<link>http://www.hizli-zayiflama.com/diyet/bayanlara-cok-ozel-gidalar/</link>
		<comments>http://www.hizli-zayiflama.com/diyet/bayanlara-cok-ozel-gidalar/#comments</comments>
		<pubDate>Fri, 06 Jun 2008 17:30:18 +0000</pubDate>
		<dc:creator>admin</dc:creator>
				<category><![CDATA[Diyet]]></category>
		<category><![CDATA[  zayfflatıcı gıdalar]]></category>
		<category><![CDATA[Berrin  Yiğit]]></category>

		<guid isPermaLink="false">http://www.hizli-zayiflama.com/?p=46</guid>
		<description><![CDATA[Her geçen gün farklı besinlerin farklı faydaları ön plana çıkıyor ve bu durum kafalarda soru i?aretlerine neden olabiliyor. Yapılan son çalışmalar, bayanlarda sıkl??? giderek artan göğüs ve over kanseri risklerini bazı fonksiyonel gıdalarla önleyebileceğimizi ortaya çıkarmaktadır. North Carolina Üniversitesi’nde 2900 bayan üzerinde yapılan çal??mada flavanol denen fonksiyonel bileşen içeren gıdaların post menopozal göğüs kanseri riskini [...]]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Her geçen gün  farklı besinlerin  farklı faydaları ön plana  çıkıyor ve bu durum kafalarda soru i?aretlerine neden olabiliyor. Yapılan son çalışmalar, bayanlarda  sıkl??? giderek artan  göğüs ve over kanseri risklerini  bazı fonksiyonel  gıdalarla önleyebileceğimizi ortaya  çıkarmaktadır. North Carolina Üniversitesi’nde 2900 bayan üzerinde  yapılan çal??mada flavanol denen fonksiyonel bileşen içeren  gıdaların post menopozal  göğüs kanseri riskini yüzde 45 azalttığı gözlenmektedir.</p>
<p>Sebze, meyveler,  şarap ve çayda bulunan flavanolların hücrelere zarar veren oksitlenmenin önüne geçerek, kötü huylu hücrelerin  çoğalmasını engellemeye  yardımcı olduğu belirtilmektedir. Demirin paslanm asına benzer bu oksitlenme durumu damar  sağlığı için oldukça tehlikelidir. Öte yandan kaemferol isimli başka bir bile?i?in ise over riskini yüzde 38 oran larında azaltabildiği Harvard Üniversitesince 66,000 bayan üzerinde çal???l mıştır.</p>
<p>Her geçen gün  farklı besinlerin  farklı faydaları ön plana  çıkmakta bu durum kafalarda soru i?aretlerine neden olabilmektedir. Ancak besinler sürprizli kimyaları ve daha ke?fedilmemi? pek çok  sağlık fayd asından dolayı  karmaşık bir puzzle gibidir. Her parçada  farklı bir poz yakalarsanız ve parçalar birleştikçe sonuçlar güzelle?ir. Biz de bilim adam larının verileri ve  doğanın bize sunduk larını ne kadar özüne ya kın harmanlarsak hayatı mıza, o kadar çok fayda katarız  sağlığı mıza. Lütfen beslenmeyi  sağlıklı yaşamın vazgeçilmez bütünü olarak görüp, besinlerin fonksiyonel faydalarını yaşamı nıza katın.</p>
<p> Alışveriş listenize a?a??daki besinleri ekleyerek kansere karşı koruyuculu?unuzu artırabilirsiniz.</p>
<p>• Siyah ve  yeşil  çay<br />
• Brokoli<br />
• Enginar<br />
• Karalahana<br />
•  Pırasa<br />
• Soya filizi<br />
• Kırmızı elma<br />
• Mor lahana<br />
• Kırmızı üzüm<br />
• Nar<br />
• Kırmızı  şarap<br />
• Sarı dolmalık biber</p>
<p>Diyetisyen Berrin  Yiğit<br />
Akkavak Sok. Halil Bey Aptman?<br />
No: 31 D: 29 &#8211; 30 Ni?anta??<br />
(0212) 291 75 15 – 16</p>
]]></content:encoded>
			<wfw:commentRss>http://www.hizli-zayiflama.com/diyet/bayanlara-cok-ozel-gidalar/feed/</wfw:commentRss>
		<slash:comments>0</slash:comments>
		</item>
	</channel>
</rss>

